Teknik Eğitim Fakültesi Mezunlarına Mühendislik Hakkı Verildi

Yazar: Unknown Tarih: Perşembe, Nisan 25, 2013 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap

Teknik eğitim mezunlarına mühendislik tamamlama hakkı resmen verildi. Detaylar siteden duyurulacaktır.



Pr.Dr.Koray Tunçalp'ın süreç ile ilgili son açıklamaları şöyledir;

Teknik öğretmenlere yönelik mühendislik tamamlama programları Marmara, Gazi, Fırat ve Süeyman Demirel Üniversitelerinin Teknik Eğitim Fakültelerinde başlayacaktır.

18 Nisan 2013 tarihinde ÜAK'da görüşülecek olan program Nisan ve Mayıs aylarında duyuruya çıkacak ve sıralama sınavı ÖSYM tarafından yapılacaktır.

Tüm dallarda açılacak programlar için sadece ve sadece 4 ders alınacak ve TEF'lerde hazırlanan bitirme tezi mühendislik tezi sayılacağı için mühndislik tezi hazırlanmayacaktır.

Pr.Dr.Koray Tunçalp,
Marmara Üni.
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. teknik öğretmen olarak bu duruma çok sevindim. Bizi bilgilendirdiğini için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim. Gelişmeler oldukça siteden yayınlanacaktır.
      www.muhendisce.net

      Sil
  2. Samet bey yazılarınızı takip ediyorum ve gerçekten güzel konular hakkında bilgi veriyorsunuz. Teşekkür ederim bu konu hakkında da bilgilendirdiğiniz için bizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Derlemelerimiz ve yazdıklarımızın neticesinde böyle yorumlar almak çok heyecan verici. Teşekkür ederim. Sağda bloga abone ol bölümünden e-posta ile abone olursanız gelişmeler oldukça mailinize bilgilendirme yapılacaktır. Hayırlı günler dilerim.
      www.muhendisce.net

      Sil
  3. oooh Cooook sukur bunuda gordukya helal olsun tum emegı gecen insanlara... TEknik ögretmende artık ozel sektorde statu sahıbı olacak:DDDD

    YanıtlaSil
  4. mühendislik tamamlama için teknik eğitim fakültesindeki diploma notumuzun bir önemi var mı bu konuda bilginiz varmı acaba?

    YanıtlaSil

____ ____