Peygamber Efendimizin(S.a.v.) Merhameti

Yazar: Unknown Tarih: Salı, Nisan 09, 2013 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap
Hz.Enes(r.a.) buyurdular:
"Resûlullâh'ın (s.a.v.) kokusundan daha güzel ne bir anber, ne bir misk, ne de başka bir koku kokladım.
Resûlullâh'ın(s.a.v.) mübarek teninden daha yumuşak ne bir atlasa, ne de bir ipeğe dokundum." dedi.

Sâbit(r.a.) " Ya Enes, sen sanki Resûlullâh'a(s.a.v.) bakıyormuş ve mübarek sesini işitiyormuş gibisin" dedi.
Hz.Enes(r.a.) şöyle dedi: "Evet; görüyor ve işitiyorum. Vallahi kıyâmet günü ona kavuşmayı umuyorum. O zaman "Yâ Resûlullahé Küçük hizmetçin geldi!" diyeceğim."

Sonra şöyle dedi: "Peygamber Efendimiz'e (s.a.v.) Medine'de on sene hizmet ettim. Ben o zaman küçük çocuktum. Her yaptığım iş, Peygamber Efendimiz'in(s.a.v.) olmasını arzu ettiği gibi değildi. Bana yaptığım bir işten dolayı "üf" bile demedi, "Bunu niçin yaptın, bunu niçin şöyle yapmadın." diyerek hiç azarlamadı."
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

____ ____